Splošni pogoji poslovanja

1. SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje 2P TRGOVINA d.o.o., Podskrajnik 33, 1380 Cerknica, (v nadaljevanju: 2P TRGOVINA). Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.pickpack-shop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov  (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.pickpack-shop.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje 2P TRGOVINA d.o.o.. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini www.pickpack-shop.si. Vsak uporabnik si lahko pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi. Uporabnikovo geslo je znano le uporabniku in je zasebno. Uporabnik je dolžan poskrbeti, da bo z njegovim uporabniškim imenom nastopal le on ali pa oseba pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. Prijava z uporabniškim imenom ni pogoj za opravljanje nakupa.

Spletna trgovina www.pickpack-shop.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.pickpack-shop.si brez predhodnega obvestila.

 

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, ID za DDV),

  • kontaktne podatke, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

  • način plačila in dostave,

  • časovno veljavnost ponudbe, v kolikor kupec želi opraviti nakup na osnovi brezgotovinskega plačila (bančno nakazilo), in sicer na osnovi zahtevanega predračuna,

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

 

3. PONUDBA ARTIKLOV

Cene so predstavljene kot prodajne cene, oziroma cene, ki jih določi prodajalec in veljajo tako za nakup direktno preko spleta, kakor tudi za nakup z naročilom preko elektronske pošte ali pa neposredni nakup v prodajalni na sedežu ponudnika.

 

4. CENE IN VELJAVNOST PONUDBE

Vse cene so v evrih, vključujejo DDV in veljajo ob potrditvi naročila s strani kupca.

Prodajalec si prizadeva, da bi vam v spletni trgovini www.pickpack-shop.si prikazovali samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.

Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je sklenjeno, ko kupec odda naročilo. Prodajalec kupcu po elektronski pošti pošlje potrdilo o prejemu naročila. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in je kupcu dostopno v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil). Kupec lahko v roku ene ure od oddaje naročila prekliče naročilo, tako da prejeto potrdilo o prejemu naročila pošlje na mail info@pickpack-shop.si ter v naslov napiše „Preklic naročila“. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljno obdelavo.

Cena v spletni trgovini PICKPACKSHOP velja za vse registrirane in neregistrirane uporabnike PICKPACKSHOP, ki so 2P TRGOVINA d.o.o. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik PICKPACKSHOP postanete z registracijo v spletni trgovini kot član PICKPACKSHOP ali opravite enkratni nakup brez registracije v spletno trgovino, kot "gost" PICKPACKSHOP. 

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Vsak artikal ima podano ceno brez DDV in ceno z DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Morebitni popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in morebitna promocijska koda na istem artiklu se sešteva.

PLAČILNI POGOJI

V spletni prodajalni www.pickpack-shop.si je mogoče opraviti plačilo izbranega blaga na več načinov:

  • S plačilno kartico (Activa, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa)
    prek direktnega nakupa na www.pickpack-shop.si.

  • Z bančnim nakazilom na račun podjetja 2P TRGOVINA d.o.o.,
    ki je upravitelj spletne trgovine (po ponudbi / predračunu).

  • v primeru osebnega dviga, je možno opraviti plačilo s kartico prek POS terminala ali z gotovino

 

5. POSTOPEK NAKUPA

REGISTRACIJA UPORABNIKA (registracija uporabnika ni pogoj za opravljanje nakupa)

V primeru, da se kupec želi registrirati in se prvič prijavlja v spletno trgovino morajo:

-  Fizične osebe vnesti: e-mail, geslo, ime in priimek, naslov, telefon.

- Pravne osebe vnesti: e-mail, geslo, naziv, naslov za pošiljanje računov, DDV ID, ime in priimek kontaktne osebe, telefon, naslov za dostavo.

Po vnosu podatkov se uporabniku pošlje e-pošto za namen potrditve uporabniškega računa.

PRIJAVA UPORABNIKA

V primeru, da je uporabnik pozabil geslo, le-tega lahko dobi s preprostim »klikom« na »pozabljeno geslo«. V nekaj trenutkih bo uporabnik prejel novo geslo na svoj elektronski naslov.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med PICKPACKSHOP in kupcem je v spletni trgovini PICKPACKSHOP sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. PICKPACKSHOP kupcu pošllje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Povzetek naročila). Z oddajo naročila s strani kupca, postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za PICKPACKSHOP kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku PICKPACKSHOP.

Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa. V košarici se prikaže naziv artikla, količina, morebitni popust ter cena. Poleg izbranega artikla/ov, se kupcu izpišejo še polja za vnos osebnih, dostavnih  in plačilnih podatkov ter povzetkom naročila s skupno vrednostjo, zneskom DDV in ceno dostave. Ko kupec zaključi in odda naročilo, prejme sporočilo po e-pošti o prejemu naročila.

V primeru plačila po predračunu, bo kupec od ponudnika prejel predračun prvi naslednji delovni dan od izvedbe naročila v spletni trgovini www.pickpack-shop.si. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne, oz. kontaktira kupca ter ponudi druge opcije (v primeru, da katerega od artiklov ni na zalogi ipd). Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem.

V primeru plačila s plačilno kartico, bo kupec od ponudnika prejel potrditev naročila ter naročilo pripravil za odpošiljanje; v kolikor so naročeni izdelki na zalogi. V nasprotnem bo ponudnik obvestil kupca o pomanjkljivi zalogi. Stranka v takem primeru lahko odstopi od nakupa oz. sprejme ponujene možnosti s strani ponudnika (počaka na obnovitev zaloge, odločitev za sorodni izdelek ipd.)

 

6. IZDAJA RAČUNA

PICKPACKSHOP po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

7. DOSTAVA

Blago naročeno preko spletne trgovine www.pickpack-shop.si dostavlja po vsej Sloveniji prek pogodbenega partnerja DPD ali drugega, organiziranega s strani 2P TRGOVINA d.o.o.. Kupec ima možnost izbire organizirane dostave ali lastnega prevzema, lahko pa na lastne stroške organizira/naroči prevzem s strani lastnega partnerja (npr: Pošta Slovenije, DPD, GLS ipd.):

Dostava blaga organizirana s strani ponudnika:

vrednost naročila z DDV

strošek dostave z DDV*

0,50 – 10,00 €

4,20 €

10,01 – 20,00 €

6,40 €

20,01 – 30,00 €

7,50 €

30,01 – 60,00 €

10,50 €

60,01 – 100,00 €

14,80 €

100,01 – 150,00 €

16,60 €

150,01 – 250,00 €

21,90 €

nad 280,00 €

brezplačna dostava

*strošek dostave: v ceno stroška dostave je vračunana tudi priprava (pakiranje, pakirni material...) naročenega blaga za potrebe varnega transporta do naročnika-kupca.

Osebni prevzem (na naslovu Podskrajnik 43, 1380 Cerknica) vsak delovnik med 8.00 in 16.00 uro.

Kupec lahko naročeno pošiljko pričakuje že naslednji dan, če je bilo naročilo oddano do 11. ure, predračun bil plačan in če je blago na zalogi, oz. najkasneje v 2 delovnih dneh. V kolikor blago ni na zalogi, po ponudnik sporočil pričakovani rok dostave. Kupec v takem primeru lahko odstopi od nakupa ter zahteva povračilo plačila, v kolikor je le-to že bilo izvedeno.

Če kupca ob dostavi ne bo na naslovu, bo prejel ustrezno obvestilo z navodili o prevzemu pošiljke. V primeru, da pošiljko dostavi služba Pošte Slovenije in vas ob dostavi ni na naslovu, vam bo dostavljalec pustil obvestilo za prevzem na lokalni pošti. Če pa pošiljko dostavi služba DPD in vas ob prevzemu ni na naslovu, vam bo dostavljalec prav tako pustil sporočilo, na katerem bo številka paketa in telefonska številka, kamor lahko pokličete in se dogovorite za ponovno dostavo.

Nudimo tudi brezplačno dostavo za vse artikle, v kolikor naročilo presega vrednost 280,00 € z DDV.

 

8. NAKUP IZ TUJINE (EU) IN DOSTAVA V TUJINO (EU)

V spletni trgovini www.pickpack-shop.si lahko naročajo kupci iz vseh držav EU. Ponudnik ne ponuja dostave blaga v druge države, članice EU, razen v Sloveniji.
V primeru, ko stranka iz tujine (EU) opravi nakup, lahko blago prevzame na način "osebnega prevzema", na naslovu Podskrajnik 43, 1380 Cerknica, vsak delovnik med 8.00 in 16.00 uro. 

 

9. DOBAVNI ROK

Prodajalec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do kupca v navedenih rokih dobave. Če kupec hkrati naroči več artiklov in je dobavni rok za nekatere artikle daljši kot za druge, bomo artikle, ki so na zalogi poslali takoj, ostale pa, ko bodo na zalogi. V takem primeru bomo strošek dostave zaračunali le ob prvi dostavi, strošek kasnejše dostave pa krijemo mi. V primeru, da je artikel nedobavljiv, ga bomo čimprej poskušali dobiti in kupca sproti obveščali o dobavljivosti ali pa se po dogovoru s kupcem naročilo stornira. Ko kupec odda naročilo prejme njegovo potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena telefonska številka in naslov elektronske pošte, kamor se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj in pripomb v zvezi z vašim naročilom. V primeru, da ste se odločili za naročilo s takojšnjim on-line plačilom (kartično plačilo), bo ponudnik takoj po prejemu naročila pripravil blago za odpremo.

Če pa se je kupec odločil za plačilo z bančnim nakazilom, bo poleg potrditve naročila prejel tudi predračun. Naročilo bo pripravljeno za odpremo takoj, ko bo kupec plačal predračun in bodo sredstva na TRR ponudnika.

Običajen dobavni rok za izdelke na zalogi je 1-2 delovnih dni od prejema naročila/plačila.

 

10. PRAVICA KUPCA DO ODSTOPA OD POGODBE

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobi artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe kupec preko obrazca sporoči na e-naslov prodajalca: info@pickpack-shop.si

Klikni na Obrazec za odstop od pogodbe artiklov.

V primeru odstopa od pogodbe, lahko kupec prejeti artikel vrne po pošti, na naslov podjetja: 2P TRGOVINA d.o.o., Podskrajnik 33, 1380 Cerknica ali ga osebno prinese na naslov trgovine, Podskrajnik 43, 1380 Cerknica.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki potrošniku nastane s pošiljanjem, lahko pa naroči PICKPACKSHOP, da prevzame blago; v tem primeru se prevzem obračunava po ceniku dostavne službe. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi morebitn izbire vrste dostave, ki ni bila cenovno najugodnejša ter višja od ponujene standardne oblike dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot-1, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov .

 

11. SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODB

Kupoprodajne pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe (račune) med kupcem in ponudnikom se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja 2P TRGOVINA d.o.o., Podskrajnik 33, 1380 Cerknica. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@pickpack-shop.si.

 

12. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

PICKPACKSHOP se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Podatki, ki jih posreduje uporabnik, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potošnikov - ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo - Uradni list RS, št. 14/03).

 

ZAUPNOST PODATKOV

Uporabnik s pomočjo spletnih obrazcev na spletnem mestu www.pick-pack-shop.si ali kako drugače (po telefonu, preko elektronske pošte, idr.) posreduje svoje osebne podatke, katere upravljalec spletnega mesta zbira in obdeluje, vendar zgolj samo tiste osebne podatke uporabnika, ki so nujno potrebni za kakovostno in nemoteno izvajanje elektronskega poslovanja.

 

RAVNANJE S PODATKI

Uporabnik in upravljalec spletnega mesta www.pickpack-shop.si soglašata, da so podatki do katerih je omogočen dostop pri elektronskih storitvah poslovna skrivnost ter jih bosta zato primerno varovala in jih brez ustrezne pravne podlage ne bosta razkrivala tretjim osebam. Upravljalec bo za namen dostave posredoval podatke o naslovu uporabnika le dostavni službi DPD ali izbranemu logističnemu partnerju.

Upravljalec spletnega mesta se obvezuje odgovorno ter strokovno izvajati elektronske storitve v skladu z načeli in standardi informacijske varnosti.

 

SOGLASJE ZA OBDELAVO PODATKOV

Uporabnik spletnega mesta www.pickpack-shop.si soglaša, da se za namen uporabe elektronske storitve nakupa izdelka zbirajo in obdelujejo naslednji osebni podatki uporabnika: ime in priimek, naslov uporabnika, elektronski naslov ter telefonska številka uporabnika. Uporabnik ima vpogled v svoje osebne podatke v Mojem profilu.

 

13. VARNOST

Za varnost pri plačevanju s plačilnimi karticami skrbita podjetje 2P TRGOVINA d.o.o., Banka Intesa Sanpaolo d.d. ter Braintree/Paypal. Pri avtorizaciji kartic se podatki ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

 

14. VARSTVO OTROK

Ponudnik se zavezuje, da v skladu z dobro vero in poštenjem, brez dovoljenja staršev ali skrbnikov, ne bo odobril nakupa osebi za katero sumi, da je mladoletna. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok in pomanjkanja izkušenj. Prav tako upravljalec nepooblaščeni tretji osebi ne sme izdajati podatkov, razen staršem oziroma skrbnikom mladoletnih oseb in po njihovem pozivu takšne osebne podatke tudi izbriše. Upravljalec brez dovoljenja staršev ali skrbnikov otrok, ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.

 

15. KOMUNIKACIJA

Podjetje 2P TRGOVINA d.o.o., katero upravlja spletno mesto www.pickpack-shop.si posluje tako z fizičnimi (B2C) kot pravnimi osebami (B2B) z uporabo elektronskih sredstev v obliki spletne trgovine. Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik s sredstvi komuniciranja na daljavo le, če temu uporabnik ne bo nasprotoval oziroma, če se bo uporabnik s tem vnaprej strinjal. Pri tem bodo oglasna elektronska sporočila jasno razpoznavna, pošiljatelj bo jasno razviden, pogoji za sprejem posebnih ponudb (popusti, promocije ipd.) bodo nedvoumno označeni, hkrati pa bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

 

16. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

PICKPACKSHOP se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da PICKPACKSHOP ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo PICKPACKSHOP kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

PICKPACKSHOP ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih PICKPACKSHOP v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pri ponudbi nekaterih artiklov na spletnem mestu www.pickpack-shop.si so slike lahko simbolične in ne predstavljajo dejanske embalaže izdelka. Če opazite kakršnokoli napako, vas vljudno prosimo, da nas o tem obvestite na info@pickpack-shop.si.

 

17. GARANCIJE

Za varnost pri plačevanju s plačilnimi karticami skrbita podjetje 2P TRGOVINA d.o.o. in podjetje Intesa Sanpaolo Bank (v primeru plačila prek POS-a), oz podjetje Braintree, v primeru kartičnega plačevanja na daljavo. Pri avtorizaciji kartic se podatki ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na potrjenem garancijskem listu. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih. Obrazec za vračilo blaga v garancijo se nahaja na tej povezavi: Obrazec za vračilo v garancijo.

Kupec lahko garancijo uveljavlja neposredno pri ponudniku PICKPACKSHOP.

Proizvajalec oz. ponudnik, je dolžan vsako garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga. Če tega ne stori mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri vračilu blaga v reklamacijo ali garancijo, mora kupec vedno priložiti veljaven garncijski list in obrazec za vracanje blaga. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Vsako pošiljko z odkupnino zavrnemo.

Garancija ne velja za potrošni material, vrečke, lepilne trakove, robnike, folije, polnila, škatle in podobne izdelke.

Garancija ne velja pri:

  • nastalih spremembah na aparatu,
  • okvarah nastalih zaradi nepravilnega in malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....),
  • uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu,
  • pri priklopu na napačno napetost.

 

18. NESKLADNOST BLAGA

V primeru, da naročen izdelek nima lastnosti in odlik, ki jih je PICKPACKSHOP izrecno obljubil oziroma je PICKPACKSHOP odpremil napačen izdelek (v napačni količini, v napačni barvi, ipd) ali se ti kako drugače razlikujejo od naročila, mora kupec o tem nemudoma obvestiti PICKPACKSHOP, ki bo reklamacijo skušal rešiti v čim krajšem možnem času.

Kupec mora o neskladnosti blaga pisno obvestiti PICKPACKSHOP in poslati izdelek na njegov sedež, pri čemer mora natančno opisati neskladnost in navesti zahtevek. Blago mora dostaviti z vso priloženo dodatno opremo, kopijo računa, garancijski in servisni list ter druge morebitne spremne dokumente.

Obrazec za prijavo neskladnosti blaga se nahaja tu -> Obrazec.

Kupec, ki o neskladnosti blaga obvesti PICKPACKSHOP, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odstavka, upravičen da:

  • zahteva od PICKPACKSHOP brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

PICKPACKSHOP bo na pisno obvestilo odgovoril v roku 8 delovnih dni od prejema obvestila. V kolikor ugotovi, da je zahtevek neupravičen bo o tem obvestil kupca ter mu vrnil artikel na njegove stroške.

Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in nosi odgovornost za neskladnost blaga po ZVPot-1, ki obstaja ob dobavi blaga in, ki se pokaže v dveh mesecih od dobave blaga (1. in 2. odst. 78. čl.ZVPo-1) ter pravne napake svoje izpolnitve. Neskladnost blaga je, kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet; kadar  izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; kadar izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; kadar ponudnik izroči izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila oz. je bil zgolj informacijske narave.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti z natančnim opisom obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena (1. in 2. odst. 84. čl.ZVPo-1).

 

Zavrnitev reklamacije

PICKPACKSHOP si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

Če je blago poškodovano, kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če so poškodbe posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga;

  • Če kupec ne predloži kopijo računa;
  • Če je blago poslano na naš naslov z odkupnino;
  • Če je zaradi nepravilnega pakiranja in odpreme prišlo do mehanskih poškodb na artiklih ali povzročene kakršnekoli okvare;
  • Če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu, kakor tudi original račun in morebitni garancijski list;

 

Škoda

Prodajalec ob upoštevanju omejitev o razbremenitvi odgovornosti ne odgovarja:

  • Za okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ali naklepnega ravnanja kupca (ali tretjih oseb iz sfere kupca), mehanskih poškodbe in okvar v primeru višje sile ali naravnih nesreč.

V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec izdelek vrnil kupcu na njegov račun. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga pa pišite na elektronski naslov info@pickpack-shop.si.

 

19. MNENJA, PRITOŽBE IN SPORI

Kupec lahko svoja mnenja, pritožbe, spore, komentarje in ugovore naslavlja na sedež podjetja 2P TRGOVINA d.o.o., Podskrajnik 33, 1380 Cerknica ali na elektronski naslov info@pickpack-shop.si. Morebitne pritožbe ponudnik rešuje v imenu dobrega poslovnega sodelovanja, zato bo kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave. V primeru, da morebitni nastali spor uporabnik in ponudnikom ne rešita sporazumno z metodo reševanja pritožb, je za medsebojne spore pristojno sodišče v Ljubljani.

 

PICKPACKSHOP spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. PICKPACKSHOP se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem PICKPACKSHOP lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 064 157 404 ali po elektronski pošti na info@pickpack-shop.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pickpack-shop.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

PICKPACKSHOP se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si PICKPACKSHOP prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi 2P TRGOVINA d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS) kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

PICKPACKSHOP, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Cerknica, 2. 3. 2024

 

100% varen nakup
Možnost osebnega prevzema
Izdelki vedno na voljo
100% kvalitetni izdelki
© 2018 - 2024 2P TRGOVINA d.o.o., vse pravice pridržane.