Košarica je prazna
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@pickpack-shop.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini ter v originalni in nepoškodovani embalaži. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Možnost vračila ne velja izdelke, kjer bi uporabnik embalažo odprl z uničenjem varnostne etikete ali uničenjem embalaže (blister ipd...). V primeru vračila blaga, pri pick&packSHOP omogočamo tudi zamenjavo artikla.
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato potrošniku omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da to opravilo poteka čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju , dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen,
če artikel vrnete osebno, dajte artikel na vpogled referentu oz. prodajalcu,
pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane površine (pripomočki, nosilci, orodja ...)
nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (lakirane površine),
ne odpirajte artiklov, ki imajo varnostni pečat ali so zapakirani v »blistre« (noži ipd.),
Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in v kolikor vam ne ustreza ali pa so bila vaša pričakovanja napačna oz. drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje - v tem primeru nakup reklamirate.
Proizvajalec strojev in aparatov je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Če želite pošiljko zaradi garancijskih razlogov vrniti na naše stroške, to storite tako, da podate zahtevek na naslov info@pickpack-shop.si ter v zadevi navedete »garancija«. V skladu s to zahtevo bomo na vašem naslovu prevzeli pošiljko ob dogovorjenem času.
Pozor: drugačen način vračila na naše stroške ni možen.
Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na naslovu info@pickpack-shop.si.